Інстаграм – це соціальна мережа нового покоління. Якщо ваш бізнес спрямований саме на покоління “зет”, яке не може уявити свого життя без телефону та візуального гарного оформлення, вам необхідно налаштовувати рекламу в інстаграмі за певними стандартами. Які вони?

По-перше, це має бути стильно та яскраво. Користувачі інстаграм не звикли до застарілих методів просування, де є суцільний текст та мінімум графіки. Тренди 2019 року диктують інші теми – у моді візуальні образи, яскраві деталі. Тому першим чином потрібно оформити графічну частину.

По-друге, текст має зачіпати саме молодшу аудиторію, тобто він може бути нестандартний, цікавий, але у жодному разі не сухий та беземоційний.

Якщо ви не подужаєте креативне оформлення реклами у інстаграмі самостійно, радимо звернутися до фахівців з інтернет-розміщень. У Nokan Media Group вам допоможуть визначити сегмент молодії аудиторії, розкажуть, яка частина ваших потенційних клієнтів користується Instagram та нарешті нададуть послуги з омріяного просування у цій мережі, з урахуванням абсолютно усіх новомодних трендів та особливостей.

Переваги:

n1
Стильне та яскраве просування в інстаграмі допоможе привертути увагу молодої аудиторії
n2
Розраховується на покоління "зет"
n3
Застосовуються візуальні прийоми та тригери, щоб привернути увагу
n4
Ставка робиться на якісний тестовий супровід та нативну рекламу у сторіз
n5
Допомагає з переходами на сайт
n6
Є можливість збирати статистику про користувачів та переходи

Послуги