Саме Google наразі надає змогу широкому колу користувачів інтернетом дізнаватися про компанії та їхні послуги, шукати для себе вигідний варіант придбання товару та порівнювати різні пропозиції від різних компаній. Тому не варто гаяти час, потрібно налаштовувати рекламу таким чином, щоб видаватися у пошуку Google у рекламному блоці одним із перших, та одразу привертати увагу глядача до свого продукту.

Як це зробити? По-перше, звернутися до фахівців, оскільки реклама у браузері – це певним чином налаштована сторінка, яка має свій бюджет, наповнення і за яку не варто братися самотужки, особливо якщо не розбираєшся у подібних речах. Спеціаліст допоможе підібрати аудиторію, яка вам необхідна, та спрямує рекламу саме на неї. Гугл у 2019 році має свої стандарти розміщення реклами, тому радимо звертатися до Nokan Media Group, яка знає останні рекламні тренди та допоможе з правильним рекламним посилом та його прив’язкою до сайту компанії та майбутніх продажів.

Переваги:

n1
Демонструє потенційним клієнтам лише ту рекламу, в якій вони зацікавлені
n2
Допомагає отримувати переходи на сайт
n3
Є одним з основних джерел залучення нових клієнтів
n4
Привертає увагу до останніх новинок компанії
n5
Постійно перебуває з користувачем, оскільки Google є найвикористовуванішим сайтом сьогодення
n6
Є можливість збирати статистику про користувачів

Послуги