Торгівельно-розважальні центри – улюблені місця для прогулянок у місті за будь-яких погодних умов, часу доби та дня тижня. Це територія, де можна зустріти людей якого-завгодно віку та статусу – підлітків, сімейних пар, великі родини, літніх людей. Усі вони хоча би раз на тиждень бувають у торгівельних центрах за різних причин – купують одяг чи споживчі товари, гуляють, приїздять на фудкорти чи у розважальні зони, призначають зустрічі… Ясно одне – важко переоцінити значення ТРЦ у житті сучасних людей, оскільки вони об’єднують широкий вибір магазинів зі зручним розміщенням, а також є чи не найбільшими площами для розміщення реклами усіх форматів, форм та типів.

Дійсно, реклама в ТРЦ може бути абсолютно якою завгодно – обмежується лише вашою фантазією. Одна з причин, чому ми рекомендуємо розглядати розміщення у ТРЦ, – це можливість поєднання декількох форматів реклами – наприклад, обрати як арт-інсталяцію, так і організацію заходу, залучити великі формати зовнішньої реклами та створити в уяві споживача образ вартого уваги бренда, який надовго запам’ятається.

Розміщення реклами в ТРЦ разом з Nokan Media Group – це зручно, оскільки ми самостійно прораховуємо, що та яким чином ви можете використати для просування свого продукту у рамках центру. Ви лише повідомляєте нам свої побажання, а ми готуємо для вас рекламну кампанію, яка принесе успіх та продажі.

Переваги:

n1
Застосування будь-якого формату реклами, що доступний у ТРЦ – брандмауерів, бордів, підключення нестандартних форматів; обирайте тип реклами відповідно до бюджету
n2
Можливість поєднання декількох форматів реклами
n3
Можливість підключення BTL-форматів просування, підкріплення реклами цікавим заходом
n4
Орієнтація на широку аудиторію усіх статусів та віку
n5
Можливість звузити аудиторію до необхідної бізнесу шляхом розміщення біля елітних магазинів чи брендів
n6
Великий потік потенційних клієнтів, які неодноразово будуть бачити вашу рекламу

Послуги