Новий підхід до друкованої продукції

Вам знайомий образ втомленого промоутера, що роздає друковану рекламну продукцію біля локацій громадського транспорту? При цьому перша ж урна по дорозі заповнена зім’ятою рекламою. Або інша картина – переповнений сміттєвий контейнер біля поштових скриньок, в який змітають сотні надрукованих флаєрів, газеток, візиток? Ми стикаємося з таким кожен день, і самі є частиною цього процесу. Зупинити його може принципово новий підхід до доставки рекламного повідомлення – без зайвих зусиль при роздачі і сміття на дорозі, що до того ж привертає увагу кліента.

Теперь рекламний меседж упаковується в конверт з рахунками за комунальні послуги. Це дає декілька переваг: реклама доходить до адресата в будь-якому форматі, звертає на себе увагу і запам’ятовується. А клієнт отримує вигоду у вигляді акуратно доставленого рахунку у конверті. На сьогоднішній день цей рекламний канал набирає популярність – адресна програма в Nokan досягла охоплення більш ніж 1 500 000 млн квартир Києва. У компанії це ексклюзивний формат розміщення – Nokan Media Group отримала статус національного оператора у напрямку розміщення реклами в конвертах. Статусом на 2019 рік база будинків Києва і Київської області продовжує збільшуватися.

Маргаріта Гугіна, виконавчий директор Nokan Media Group:

“Рахунки ретельно упаковуються і доставляються за адресами. У кожну з квартир міста Києва ми гарантуємо доставку рекламного матеріалу в конверті з квитанцією за комунальні послуги. У конверт з щомісячним фінансовим документом можна вкласти будь-який рекламний носій: флаєр, буклет, листівку, календар, магніт, пробник і т.д. Така реклама дозволяє креативно заявити про себе і підійти до кампанії нестандартно, щоб потенційний клієнт при розкритті конверта приємно здивувався і отримав позитивні емоції “.