В епоху інтернету люди дуже перенавантажені через інформаційний шум – багато пропозицій, багато товарів та послуг, а доступ до магазинів тепер необмежений – просто варто натиснути кнопку. Можна подивитися товар, почитати про нього, дізнатися відгуки. Але при цьому дослідження доводять, що телебаченню та ЗМІ продовжують довіряти понад 34% населення.

Це пояснюється просто: люди втомилися від потоку інформації, і деякі з них навпаки не хочуть постійно знаходитися у інтернет-просторі. А тут на поміч приходять добре знайомі засоби масової інформації, де не потрібно обтяжувати себе вибором та зайвими діями. Можна відволіктися та розслабитися, читаючи колонку улюбленого журналу чи переглядаючи фільм або телешоу.

Саме тому реклама у медіа залишається популярною та не здає позиції. Телевізор у 2019 році вже не здається чимось набридливим, а реклама по каналах порівняно з тим обсягом інформації, що ми споживаємо з екранів телефонів, цілком сприймається.

Але чи є нові правила розміщення такої реклами? Як працює реклама у ЗМІ сьогодення? Авжеж, формати реклами змінюються з плином часу. Оскільки для утримання аудиторії зараз необхідний креатив, а ЗМІ, газети та журнали працюють на візуалізацію, головне правило – привернути увагу та зачепити фантазію, підготувати нестандартний макет або медіа-пропозицію, яка б враховувала останні тренди.

Тому реклама у медіа та ЗМІ – це дієвий інструмент, якщо хочеться показати свій продукт широкій аудиторії та доступно розповісти про нього, одразу продемонструвати переваги та затримати увагу – одним словом, закласти у пам’ять споживача ідею, що він має обдумати пропозицію та повернутися до неї згодом. Реклама у ЗМІ разом з Nokan Media Group допоможе комплексно підійти до питання підбору необхідної аудиторії, каналів розміщення та креативу.

Переваги:

n1
Засоби масової інформації широко освітлюють товар, його переваги та необхідність
n2
Розміщення у ЗМІ допомагає просунути останні акції та новинки компаній, а також заплановані заходи – додають ажіотажу та привертають увагу мас
n3
Добре сприймаються поколінням «міленніалів», які схильні довіряти ЗМІ більше, ніж інтернету
n4
Прості у розміщенні та потребують лише нестандартного підходу до розробки промо-кампанії
n5
Дозволяють будь-який яскравий формат на ваш смак
n6
Інформація не зникає та повторюється через певні проміжки часу, тому потенційний клієнт почує її декілька разів

Послуги