Фірмовий стиль компанії включає в себе розробку різних дизайн-елементів, які допомагають заявити про себе та показати свої переваги потенційному клієнту. Сюди відносять брендування матеріалів, необхідних для життя компанії – візитівок, банерів, фірмових блокнотів, фірмових бланків, карток, конвертів, папок, форми співробітників  – усього, що може знадобитися керівникам та менеджерам у роботі, та на що обов’язково звертатиме увагу клієнт, який захоче поцікавитися компанією.

Тому важливо приділити фірмовому стилю компанії час та ресурси. Дизайнери Nokan Media Group допоможуть визначитися з тими елементами, які вам необхідні вже зараз, та розкажуть переваги інших необіхдних в побуті бізнесу речей та деталей. Адже вся справа зазвичай заключається в непомітних, але важливих деталях – це частина сервісу компанії. Клієнт зверне увагу, якщо його документи будуть роздруковані на фірмових бланках та вкладені у фірмову папку.

Фірмовий стиль – це також частина загальної маркетингової офлайн-стратегії, яка включає і розробку логотипу, і використання брендбуку. Тож найкраще, що наша команда може порадити, – це замовити  одразу увесь комплекс, щоб мати готове дизайнерське рішення на будь-який випадок.

Переваги:

n1
Необхідний для загального стилю компанії та команди
n2
Впливає на загальне враження від роботи компанії
n3
Є частиною маркетингової стратегії, яку не можна ігнорувати
n4
Містить у собі перелік елементів, які загалом створюють позитивний імідж
n5
Впливає на статусність та є показником високого сервісу
n6
Є простим у виконанні, але надає переваги загальному іміджу

Послуги