Формат, зрозумілий кожному – ми всі стикаємося з промо-акціями мало не кожен день, коли отримуємо листівку в руки, проходячи повз чергового магазину. Звучить трохи набридливо, чи не так? Але як розфарбувати промотування товару, щоб воно заграло новими можливостями, а клієнти не просто проходили повз, але дійсно звертали увагу на товар? Є кілька речей, які знадобляться бізнесу, що планує промо-акції. По-перше, це цікава форма подачі. Необов’язково виготовляти тонну листівок, досить вибрати класний нестандартний формат друкованої продукції, яскравий і дуже зрозумілий будь-якому перехожому, який відразу вихопить для себе основну інформацію і запам’ятає її. По-друге, люди, які відповідають за поширення цієї інформації, повинні знати деталі і мати можливість на місці проконсультувати людину щодо товару. По-третє, якщо ви підключаєте інші формати реклами, їх повинно бути видно, місце для промо має підходити вашої цільової аудиторії, а час проведення – грати вам на руку.

Якщо ви сумніваєтеся, подужаєте чи планування такої акції самостійно, радимо не втрачати час і адресувати проведення промо експертам з реклами та розміщення – команді Nokan Media Group.

Послуги, які ми пропонуємо:

n1
Організація цікавої форми подачі матеріалу без набридливого нав'язування
n2
Найм та навчання промоутерів
n3
Інструктаж стосовно грамотного та ввічливого спілкування с потенційними клієнтами
n4
Виготовлення друкованих матеріалів для промоакцій
n5
Планування промо-акцій у місцях великого скупчення людей: в громадських місцях, молах тощо
n6
Яскаве та стильне оформлення у корпоративному стилі компанії

Послуги