Пряма комунікація з потенційним клієнтом часто буває набагато важливіша за звичайну рекламу. Особливо це стосується бізнесів, які просувають товари, що можна продемонструвати та привернути увагу пересічного користувача, запросити його продегустувати та придбати товар на місці, або долучитися до промо-акції тощо.

BTL послуги гарно спрацьовують, якщо бізнес розміщує свої акції у людних місцях: торгівельних центрах, громадських місцях, на святах чи фестивалях, використовуючи додаткові нагоди поговорити з мешканцями міста та запропонувати послуги. Отже, якщо ви цікавитесь BTL, приєднуйтесь до спілкування з менеджерами Nokan, які підкажуть вам, як краще організувати акції та запропонують варіанти сценаріїв проведення, а за погодженням – організують та проведуть для вас промо-акції, дегустації, презентації та корпоративні заходи.

Переваги:

n1
Допомагає клієнту побачити товар зблизька
n2
Комунікація проходить з клієнтом напряму
n3
Використовується брендований товар та привертається увага до самого бренду
n4
Залучаються безпосередньо працівники компанії, які діляться знанням про продукт
n5
Підвищується впізнаваність бренду
n6
Клієнт чи партнер стає лояльнішим до продукту та бізнесу

Послуги